SALAM ZIARAH

SALAM ZIARAH KEPADA SEMUA TETAMU, SEBARANG KOMEN, PENDAPAT ATAU TEGURAN BOLEHLAH DI KEMUKAKAN UNTUK KEBAIKAN BERSAMA MELALUI EMAIL SEPERTI YANG TERTERA. APA YANG BAIK DATANGNYA DARI MAHA PENCIPTA DAN YANG LEMAH SERTA KURANG ITU DARI KELEMAHAN KAMI SENDIRI..SEMOGA KITA SAMA-SAMA MENDAPAT KEBERKATAN DARI KEBAIKAN YANG DILAKUKAN,,,,INSYAALLAH...

Monday, July 18, 2011

TAHNIAH KUMPULAN TARIAN PPKI SKKK 1

Share





Tahniah dan syabas diucapkan kepada kumpulan tarian murid-murid PPKI SKKK 1 kerana telah berjaya mendapat tempat ke dua dalam pertandingan tarian murid-murid PPKI dalam Karnival Yayasan Orang Kurang Upaya (YOKUK) yang telah diadakan pada 16hb. Julai 2011 (Sabtu) baru-baru ini. PPKI SKKK 1 telah menyertai 2 acara tarian iaitu tarian moden dan tarian tradisional. Tarian tradisional mendapat tempat ke dua, manakala tarian moden mendapat tempat kelima. Tarian yang dipertandingkan telah di latih oleh Cikgu Nailie dan Cikgu Noorliza(tarian tradisional) manakala Cikgu Reina dan Cikgu Rosliza (tarian moden), turut dilatih bersama oleh semua guru dan juga PPM PPKI SKKK 1. Walaupun masa latihan amat terhad hanya dalam tempoh satu minggu, dan melalui beberapa frasa halangan, mereka mampu melakukan yang tebaik sedaya upaya mereka.
Selain acara tarian, PPKI SKKK 1 juga telah menyertai beberapa acara sukaneka seperti mengisi air dalam botol, lari dalam guni, makan buah limau, memakai baju dan pecah belon. Oleh itu seluruh warga PPKI SKKK1 mengucapkan syabas dan tahniah kepada para pemenang. Syabas juga buat mereka kerana mengambil peluang dalam semua pertandingan yang dipertandingkan. Semoga bakat yang dicungkil pada hari ini akan berkembang pada masa akan datang. Insyallah.

1 comment:

Swedishmeths said...

Beli ganja, mdma, Methamphetamins, kokain, ketamine racemic, Benzodiazepines, Heroin, hash, minyak hash, cookies, brownies, tinctures, rumpai untuk dijual, talian marijuana, benih ganja, minyak kanabis, membeli minyak kanabis. .
Wickr ID: hugmankush

Harga untuk Cocain.
20 gram ... $ 1950
50 gram ... $ 3900
1 kilo ............ $ 48000
2 kilo ............ $ 78000

Harga rumpai.
1 paun ........ $ 1900
1 kilo ............ $ 5000
2 kilo .......... $ 8000

Harga ais crytal meth.
20 gram ... $ 1550
50 gram ... $ 3000
1 kilo ............ $ 37000
2 kilo ............ $ 70000

ID Telegram: hugmankush
ID Wechat: leewung
Wickr ID: hugmankush
E-mel: jordanchapman20@gmail.com

Kami hanya menerima pembayaran melalui bitcoin, pasti sebelum anda menghubungi kami, anda mempunyai bitcoin anda bersedia.

Kami juga menjual Guns Firearms 1911 Handguns AR-15s Concealed Carry
Pistol, Ruger LCR 38 Special Revolver Double Action, Smith Wesson Model 60 357 Magnum / 38 Special Revolver Glock 17,19,22

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails